Główna Bohaterowie

piątek, 24 stycznia 2014

Nominacja

Siemka ludzie z tej strony Terrmine. Chce wam przekazać, że mój blog został nominowany do nagrody Liebster Blog Awards. Z tego powodu jestem zadowolony  :).


Pytania jakie dostałem:
1.Co was zainspirowało by napisać bloga??
 2.Jakie lubicie piosenki??
  3.Czego nienawidzicie w ludziach??
    4.Dlaczego blog na ten temat a nie inny??
     5.Wasza ulubiona gwiazda?? 
      6.Co teraz zrobicie z blogiem??
        7.Czy lubicie książki Ricka Riordana?? 
          8.Jaki jest wasz ulubiony kolor??
            9.Wasze hobby??
              10. Czy znaliście tego bloga??
                11.Co zamierzacie zrobić jak skończycie pisać książke lub inne na blogu?? Usuniecie go??
Odpowiedzi:
1.Oglądałem Supernatural, grałem w Assassina, czytałem kilka opowiadań i postanowiłem samemu napisać.
 2.Stary rock, dobrym rapem też nie pogardzę.
  3.Wszystkiego
   4.Bo interesuje się tym od bardzo dawna
    5.Robert Downey Junior
     6.Będę starał się go rozwijać i kontynuować, aż do końca ostatniego rozdziału
      7.Lubię, czytałem PJO, ale OH mi się znudziło, a co do Kronik to jeszcze nie zacząłem
       8.Zielony
        9. Pisanie programów, granie w gry, czytanie książek, pisanie opo, jazda na quadzie i wiele więcej.
         10.Nie
          11. Zostawię go, może ktoś przeczyta go w przyszłości :)
Blogi:
http://tajemnica-snu.blogspot.com/
http://dreamscometrueinhere.blogspot.com/
http://jestesmy-tylko-ludzmi.blogspot.com/
http://mrocznastronanieba.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Dlaczego piszesz?
  2. Czy przeczytałabyś to opowiadanie, gdyby je pisał ktoś inny?
    3. Co robisz w wolnym czasie?
      4.Czy znasz/lubisz książki Kevina Hearne?
        5.Ulubiony zespół?
          6. Ulubiony serial?
            7. Co ci sprawia przyjemność?
              8. Najprzyjemniejsze wspomnienie?
                9. Grasz? A jak tak to w co?
                  10. Czy posiadasz stronę na Fb o blogu?
                     11. Lubisz My Little Pony: Friendship is Magic?
Okej to tyle. Te numerki są tak napisane, bo mam przyzwyczajenie z pracy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz